Gimme someone

I feel like wanna kill someone! Volunteer? Yang rasa-rasa macam dah lama sangat hidup, dah bosan dengan hidup and dah taknak lagi lihat dunia yang fana ni, mari sini datang dekat aku and cakap "Bunuh lah saya, saya rela." Haha okay takde, gurau jee. Gila apa ade yang sukarela kena bunuh. Mana ada orang yang sanggup di-bunuh kan? And mana ada orang yang sesuka hati jee cari orang untuk di-bunuh, haha. Fatin gila Fatin sengal Fatin bongok. Aku tahu kauorang mesti sokong apa yang aku cakap tuh. Kan kan, ngaku cepat! Please ngaku! Hahaha yelah aku tak sepandai sebijak secerdik kauorang semua :) Aiceh geliii aha. Hancur hatiku mengenang dikauuu ehe menyanyi puak dah. Okay im boring actually :( Btw, handphone dah tak bermakna bagi aku sekarang ni. Dah macam tak bernyawa dah fon tuh, diam jee, tak berbunyi. Sedih tau, selalu dia ceria jee. Bhaha. Aku baling pon tak bergerak langsung haha fon mane boleh gerak ngok dan fon memang tak bernyawa bahlol haha saje buat-buat bongok. Peace sikit peace sikit *sambil tutup muka hehe. Okay bye

P/S: Sebenarnya aku rindu kau =.=" Malas nak tunjuk, yee ego aku kuat, tak larat nak lawan haha

Counter (!)

frontpage hit counter

BRRR attention please!

Cerita yang telah diceritakan diatas petikan adalah benar semata-mata. Tiada kena mengena dengan yang mati :)