Day-dreaming

Ehhh alamak alamakkkkkk tengok sikit gambar rajah di-atas ni. Woah i loike it! Haha macam best jee kalau aku berada dalam situasi seperti ini. Cewah ayat nak geliiii haa kan aku memang ada cita-cita nak belajar bermain guitar tapi macam terbantut tau nak belajar. Cikgu lari tak sanggup nak ajar aku. Menyampah! Haha then aku just mampu berangan sahaja kan? Kan Fatin kan berangan jee. Haha pergi lah mammmm aku nak berangan ke tidak. Sikit pon tak sentuh dunia aman kau bangggg :D Ha okay jarum jam dah berdiri sambil menjeling ke-arah aku, sebab dah pukul 5.30 p.m. Yee sekejap lagi ibu balik kerja. Better aku offfffffff. Nanti tak pasal-pasal kena membebel lagi. Err lagi? Nampak sangat selalu kena bebel. Haha diam kau! Okay kena off dengn segera.
Bye all :)

Counter (!)

frontpage hit counter

BRRR attention please!

Cerita yang telah diceritakan diatas petikan adalah benar semata-mata. Tiada kena mengena dengan yang mati :)