OMG today

Oh my today! Its so bored :( Haha ngade! Haa tadi hujan kan? Tak dapat kite nak keluar and and lagipun, kawan kite sakit, kesian kan kesian kan? Kalau awak semua tak kesian, nampak nao tak berhati perut :P Hihi gurau gurau gurau. Hm sakit ape hea? Kepoh yee nak tahu haha period pain aje, puiiiii. Berbual macam dia sakit kronik kan? Hahahahaha peace baby peace, jgn marah saje buat gempak hikhik :) Okay tadi plan nak keluar, dah confirm dah nak keluar, last-last tak jadi pon, okay takpe, wa chill sebab ada reason kan. Takkan kawan aku sakit, aku paksa juga dia keluar, gila kau haha. Takpe, hari lain still ada kan. Lagipun aku sekarang dilantik sebagai Penganggur Terhormat untuk sementara, sementara jee tau, haa uollsss jgn main-main. Uollss dapat ke pangkat macam ni? Ekekekek. Act aku tengah tunggu paper seni ngan grafik ni, seni 13hb, grafik punya paper 20hb. Heyyy lambat lagi bukan? Kan kan kan? So dah tak tahu nak buat ape cuti-cuti ni, nak keluar tp cuaca same sekali tidak mengizinkan. Huaaa. Haaa so, esok ape plan uollssss? Meronggeng? Hahaha okay uollss yg dah cuti tu, Happy Holiday lah kan. Hamboi sedap jee cuti hea, jage diri tu yee haha tak lame jee lagi, aku pulak dapat rest lame sikit hihi
Okay till here bye

Counter (!)

frontpage hit counter

BRRR attention please!

Cerita yang telah diceritakan diatas petikan adalah benar semata-mata. Tiada kena mengena dengan yang mati :)