Sijil Pelajaran Malaysia

Okay seperti yang dimaklumkan bahawa Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) akan bermula pada tarikh 23 November 2010 bersamaan dengan hari Selasa. Pay attention please all of SPM candidates. Haha GOOD LUCK okay uollss :) Do the best. Ceh aku konon nak wish orang lain, ingatkan diri sendiri tuh Fatin. Haha yelah kita sama-sama berjuang okay untuk SPM this year. Ready to go! Woh nervouse boleh. Korang nervouse tak nervouse tak? Okay chill, everybody chill, take a deep breath then hembosssss! Hahaha good siapa yang buat tuh. Dah dah malas nak perah otak lebih-lebih untuk blog ni, nanti idea aku kering nak jawab exam. Hahaha
Sorry ye kalau aku ada buat salah or silap, terkasar bahasa ke and whatever lah yang buat korang macam nak bagi penyepak jee kat aku ni kan. Sorry okay sorry sometimes aku tak sengaja hihi wish me luck, pray for me :)

Counter (!)

frontpage hit counter

BRRR attention please!

Cerita yang telah diceritakan diatas petikan adalah benar semata-mata. Tiada kena mengena dengan yang mati :)