--'

Haha tengah sedap-sedap online, tetiba ayah lalu belakang aku. Dia pukul kerusi yang aku tengah duduk ni haa then cakap "bukak facebook jee lah tu" aku pandang sambil jeling haa geram nih mengganggu ketenteraman aku jee kan haha adik aku menyibuk tengok apa aku buat, pastuh aku terus show desktop. Bengang lah kan dia tengok aku online haha. Ayah tak puas hati, dia ngadu kat ibu dan cakap begini "Bu tengok ni bu anak awak bukak ape entah ni, ayah datang dia tutup, haa" *dengan nada menjerit yee, ibu kat dapur masa tu. Qilah menyampuk "dia baca blog orang lah yah". Ish siottt, aku baca blog orang jee, mane ade tengok pape yang tak elok haha ape ape lah Yahhhh. Ngadu kat ibu tapi ibu tak layan haha kesian takde orang back-up :P Then dia cakap kat aku "kau baca kitab lagi bagus tin daripada baca blog tu" *sambil gelak sikit haha aku senyum jee lah kannn. Elehhh jealous laa tuh aku online haha peace yah >,<

Counter (!)

frontpage hit counter

BRRR attention please!

Cerita yang telah diceritakan diatas petikan adalah benar semata-mata. Tiada kena mengena dengan yang mati :)