Todayyy is Friday -

Yeaaa semalam aku ada mention kan pasal nak amek report card? Haa tadi pegi amek report card dengan Ibu lah, siape lagi yang rajin nak tolong amekkan, haha. Time otw nak pegi sekolah, macam-macam dibualkan oleh kami. Cehh ayat kau Fatin haha. Yelah bual tu bual ni, cakap pasal bila aku dah habis spm nanti, gelak-gelak lah dah macam apa kan. Layan kepala Ibu lah, haha. Aku sampai sekolah around 8.30 a.m. kutt. Ha sikit jea orang time tuh, tak ramai pon. Then tunggu turn nak amek report card. Huah time berdepan dengan Cikgu, macam-macam aku kena. Haha Ibu bitau Cikgu yang aku ni banyak buang masa dekat fb. Hehe peace. Then then, aku kena cubit manja ngan Ibu, haha cubit semut jee lah, halus haha. Tadi Cikgu banyak nasihatkan aku. Okayyy aku try dengar nasihat Cikgu ye, insyaAllah. Cikgu berkomplot lah dengan Ibu, suruh aku;
1. Kurangkan online

2. Tak boleh keluar dengan kawan-kawan dah *kecuali kalau nak study
3. Kurangkan menonton televisyen
4. Start belajar from now *OKTOBER
5. Dah takde pikir benda lain selain SPM *boyfriend especially :)


Lepas dah habis sesi perjumpaan tuh, muka masing-masing nak ketat kann. Tapi buat selamber lah kan, haha. Then time otw nak balik rumah, gelak-gelak lagi, bergossip lah Ibu tu. Haha aku layankan aje. Lupakan sebentar results trial tuh, haha. Okay lah okay lah that's all bebeh hehe bbye!

LotsofLove Fatin

Counter (!)

frontpage hit counter

BRRR attention please!

Cerita yang telah diceritakan diatas petikan adalah benar semata-mata. Tiada kena mengena dengan yang mati :)