No title -

Hello hello anybody here? Haha harini aku online sakan lah kutt. Aku jea control lappy ni. Abang ngan adik aku yang last tu tiada di-rumah. Haa adik aku pergi Cameroon, biasa lah aktiviti lepas UPSR. Soooo, harini aman sikit aku online, tiada yang mengganggu :) Hehe ehemmm. Harini handphone aku tak berdering langsung. Satu jeaa text yang diterima, tuh pon daripada Kak Long. Adakah handphone aku jatuh sakit? Hahaha. Dah takde siapa nak contact aku. Bagus laaaa, nak SPM ni kan. Diorang bagi aku masa lah suruh study jangan layankan sangat handphone tu, haha. Tak layan handphone, aku dapat layan fb, hehe. Tapi sekejap sekejap jee lah. Kan Cikgu ngan Ibu suruh kurangkan online kan. Cikgu pesan; dengar cakap parents. Okay i will :)

LotsofLove Fatin

Counter (!)

frontpage hit counter

BRRR attention please!

Cerita yang telah diceritakan diatas petikan adalah benar semata-mata. Tiada kena mengena dengan yang mati :)